Dostawa i płatności

Jak wysyłamy Państwa zamówienie?

Donice ogrodowe drewniane i donice z pergolą dostarczane są w stanie zmontowanym za pośrednictwem sprawdzonych firm kurierskich. Chcemy w ten sposób zaoszczędzić Państwu stresu związanego z montażem.

Wszystkie nasze produkty przed wysyłką są dokładnie sprawdzane oraz solidnie zapakowane na czas dostawy. Ponadto każda przesyłka jest ubezpieczona na czas transportu do Klienta.

Produkty wielkogabarytowe takie jak donice z pergolą dostarczane są na paletach.

Czas realizacji zamówienia

Czas dostawy zamówionego produktu zależy od wybranej formy płatności i sposobu dostawy. Zamówienie realizujemy po zaksięgowaniu wpływu środków pieniężnych.

W naszym sklepie znajdziesz produkty będące na stanie w naszym magazynie oraz dostępne na zamówienie. Niektóre z nich wymagają od nas wcześniejszego zmontowania i sprawdzenia przed wysyłką. W związku z tym stosujemy trzy statusy dostępności:

  • W magazynie – wysyłka 1-2 dni robocze
    Produkty oznaczone tym statusem wysyłamy w ciągu 48h od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. W przypadku jakichkolwiek opóźnień, niezwłocznie kontaktujemy się z Klientem.
  • W magazynie – wysyłka 3-4 dni robocze
    Produkty oznaczone statusem: „Wysyłka 3-4 dni robocze” wymagają z naszej strony zmontowania produktu i sprawdzenia przed wysyłką.

  • Produkt dostępny na zamówienie
    Produkty oznaczone tym statusem realizujemy na zamówienie Klienta w ciągu 1-2 tygodni. Przed złożeniem zamówienia, w celu dokładnego określenia czasu realizacji, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Koszty dostawy

Donice ogrodowe drewniane:
     39,90 zł: dostawa po wpłacie na konto
     49,90 zł: dostawa za pobraniem

Dla zamówień powyżej 1000 zł dostawa gratis.

Donice z pergolą:
    Dostawa gratis (produkt wysyłany na palecie)   

Sposoby płatności

W naszym sklepie możesz wybrać spośród następujących sposobów płatności:

1. Szybkie płatności online w systemie Przelewy 24 – płatność kartą, przelew bankowy
Wybierając tę metodę płatności po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany do systemu Przelewy24. Umożliwia on dokonanie płatności natychmiastowym przelewem z banku lub przy użyciu karty płatniczej.

Aby skorzystać z tej formy płatności przy składaniu zamówienia należy zaznaczyć opcję Kurier DHL (płatne z góry) i Przelewy24.

2. Bezpośredni przelew na nasze konto
Zamówienie trafi do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W celu szybszej realizacji zamówienia mogą Państwo przesłać nam potwierdzenie wpłaty na adres e-mail: sklep@all4garden.pl. O wysłaniu paczki poinformujemy osobnym mailem.

Numer rachunku bankowego do wpłaty:
93 1600 1462 1882 5086 6000 0001 (BNP Paribas)

Aby skorzystać z tej formy płatności przy składaniu zamówienia należy zaznaczyć opcję Kurier DHL (płatne z góry) i Przelew bankowy.

3. Gotówką przy odbiorze – płatność u kuriera
Aby należność za zakupy uiścić gotówką przy odbiorze przesyłki, jako formę dostawy należy wybrać przesyłkę kurierską pobraniową Kurier DHL (za pobraniem).

Faktury VAT i paragony

Na wszystkie towary zakupione w naszym sklepie internetowym wystawiamy dowody zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT.
W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy wypełnić odpowiednie pola formularza podczas składania zamówienia.